Marka Bosch Service zajęła I miejsce w ogólnopolskim plebiscycie popularności marek w kategorii serwisy samochodowe.
W plebiscycie klienci mogli oddawać głosy, odpowiadając na pytanie „Które z sieciowych serwisów samochodowych uważa Pan/Pani za najlepsze i polecałby/-ałaby Pan/Pani znajomym?”. Ankiety zostały przeprowadzone wielotorowo, tj. podczas sondowania telefonicznego oraz głosowania internetowego za pośrednictwem witryny internetowej konkursu. Bosch Service zdobył 42% wszystkich oddanych głosów i zajął pierwsze miejsce w rankingu. Marka Bosch Service została uhonorowana złotym godłem ogólnopolskiego konkursu Laur Klienta 2014.
Tygodnik „Auto Świat” w 5. edycji plebiscytu „Złota Kierownica” przyznał nagrodę specjalną Krystynie Boczkowskiej, prezes spółki Robert Bosch, jako osobie zasłużonej dla branży motoryzacyjnej w Polsce. Nagroda przyznana została przede wszystkim za dynamiczny rozwój wielomarkowej, profesjonalnej sieci serwisów samochodowych Bosch Service oraz AutoCrew. W stacjach sygnowanych logo Bosch Service bez problemu można dokonywać napraw i przeglądów aut w okresie gwarancji producenta, co jest ważne dla wielu kierowców i właścicieli samochodów.