Jakość obsługi i napraw to dla nas wartość priorytetowa. Nieustannie pracujemy nad zachowaniem odpowiedniego standardu w serwisach – szkolimy pracowników, stosujemy rygorystyczne kryteria jakościowe takie jak audyty i testy tajemniczego klienta. Wdrożyliśmy system ISO 9001:2008.


Sieć warsztatów samochodowych Bosch-Service to marka znana i ceniona na całym świecie. W Polsce działa już ponad 300 serwisów zajmujących się kompleksową obsługą samochodów z silnikami benzynowymi i diesla wszystkich generacji. Znaczna część z nich wdrożyła w 2005 roku System Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.

Certyfikat jakości ISO 9001:2000

W czasach wzmożonej konkurencji dbałość o najwyższą jakość oferowanych usług staje się jednym z ważniejszych elementów funkcjonowania warsztatów samochodowych. Przewagę nad konkurencją zapewnia dostęp do najnowocześniejszej wiedzy, kompetentny, dobrze wyszkolony i przygotowany do pracy z klientami personel oraz sprawnie zaprojektowany i zaimplementowany system obowiązujących standardów i zasad działania.

Aby sprostać wyzwaniom rynku usług motoryzacyjnych Bosch umożliwia swoim serwisom dostęp do bogatej wiedzy
z zakresu napraw większości pojazdów, organizuje szkolenia techniczne i menedżerskie, oferuje nowoczesne urządzenia, narzędzia i oprogramowanie usprawniające pracę serwisów.

Firma Robert Bosch Sp. z o.o. jako administrator sieci podjęła także decyzję o wdrożeniu systemu zarządzania jakością. W 2005 roku również w warsztatach Bosch Service wdrożono normę ISO 9001:2000 w zakresie

„Naprawy pojazdów przy użyciu części Bosch”

oraz w działach administrujących siecią w zakresie

„Administrowania stacjami i naprawy pojazdów przy użyciu części Bosch”

Wprowadzone normy jakości pozwalają m.in. na wyeliminowanie błędów, obniżenie kosztów funkcjonowania punktów serwisowych, wzmocnienie reputacji firmy, zapewnienie bieżącej kontroli działalności oraz wysokich i jednolitych standardów obsługi klientów.