Zachęcamy do korzystania z usług warsztatów Bosch Service.

Do niedawna żyliśmy w przekonaniu, że kupując nowe auto, w celu zachowania gwarancji wszystkie przeglądy musimy wykonywać w autoryzowanych serwisach producenta pojazdu (ASO).

System ten jest już na szczęście reliktem przeszłości. Współczesne prawodawstwo (tzw. regulacje GVO/ MV BER) daje klientowi wybór. Teraz to klient decyduje w jakim serwisie dokona przeglądu swojego auta. Z punktu widzenia klienta i gospodarki rynkowej jest to przepis jak najbardziej logiczny i korzystny dla klienta, jednocześnie stawiający serwisy takie jak Bosch Service na równi z ASO w rywalizacji o względy potencjalnego Kowalskiego właściciela nowego samochodu.

Sieć Bosch Service jest we wszystkich aspektach swojej działalności (zarówno prawnie jak i jakościowo) przygotowana do obsługi aut swoich klientów w okresie gwarancyjnym w taki sposób, aby klient nie utracił gwarancji całopojazdowej.

Warsztaty Bosch Service zapewniają kompleksowość, profesjonalizm i wysoki standard oferowanych usług na poziomie porównywalnym do Autoryzowanych Stacji Obsługi.

Regulacje prawne

Regulacje GVO, które weszły w życie w Polsce z dniem 1 listopada 2004 roku (Dz. U. Nr 38, poz. 329) oraz rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję z dnia 8 października 2010 roku (Dz.U. Nr 198, poz. 1315), tj. aktualnie obowiązujące rozporządzenie MV BER, liberalizują podejście do obsługi posprzedażnej samochodów i dają konsumentom, również firmom posiadającym floty samochodowe, prawo do decydowania o miejscu zlecania usług nie objętych bezpłatną gwarancją producenta, również w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej.

Przeglądy eksploatacyjne wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów samochodów w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Montaż wyłącznie części zgodnych z oryginałem w myśl obowiązujących przepisów GVO. Zgodnie z obowiązującymi od 01.11.2004 przepisami GVO wykonywanie przeglądów okresowych poza siecią warsztatową producenta pojazdu nie ogranicza praw właściciela pojazdu do roszczeń gwarancyjnych.

Naprawy bieżące i eksploatacyjne wykonywane są w sieci Bosch Service na podstawie dokumentacji technicznej tzw. Bosch ESI[tronic] zgodnej z wytycznymi producentów pojazdów. Dokumentacja ta zawiera:

  • dokumentację techniczną diagnostyczną
  • zakresy przeglądowe zgodne z wymaganiami producentów pojazdów
  • czasy naprawcze oparte na normach producentów samochodów

Gwarancja na części i usługi wykonywane w Bosch Car Service jest zgodna z obowiązującymi w Polsce przepisami. Ze względu na specyfikę oferowanych produktów i usług wszystkie części i akcesoria (w tym części Bosch) oferowane w sieci posiadają gwarancję ich producenta; serwisy postępują zgodnie z procedurami reklamacyjnymi poszczególnych producentów.

Potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klienta w sieci Bosch-Service jest wdrożenie systemu i certyfikacja zgodnie z ISO 9001:2008 na poziomie Robert Bosch Sp. z o.o. jako administratora sieci, jak również w 90 serwisach.

Zachęcamy Państwa do korzystania z usług warsztatów Bosch Service również w okresie gwarancyjnym bez utraty gwarancji na samochód.